Sjukskriven!!!


Publicerat den: 2007-07-11 [13:20:22]

Japp - så blev det iaf. Jag anade det och det känns faktiskt skönt. Gillar inte att ta det lungt men måste nog göra det nu. Dr: D.H sjukskrev mig fram tills vi åker -sedan så får vi se om hon kommer att förlänga eller inte. . .
Sjuk till mitt nya jobb tänker jag iaf. inte gå!!! Hur som . . . Om det inte blir bättre så ska jag genomgå en till gastroskopi undersäkning...hoppas verkligen inte att jag behöver gå så långt.

Idag:
- SATS - spinning.
- Gos med mina pojkar.
- Dr besök.
- Dricka en massa thé.
- Take it easy :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa ok, så då blir vi båda julibrudar ändå =)
skönt att du får chansen att vila upp dig nu då! vad är det för nytt jobb du ska få?
kram!

2007-07-11 @ 19:46:54
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin