Till mitt hjärta!


Publicerat den: 2007-07-14 [08:47:45]

image334

Detta inlägg är tillägnat min älskling.
Du är mitt allt.
Du äger mitt hjärta nu och för alltid.
I bra och dåliga stunder har vi varandra och jag kan inte tänka mig att dela något av mitt liv med någon annan än dig älskling.
Jag längtar till den dagen då alla andra får dela våran kärlek till varandra.
Älskling?
Tänk vad en ICA butik och en hemsk kassa ledde fram till...  :)

. . . älskar dig mer än alla månar, solar, stjärnor & planeter älskling . . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sött =) är det dina båda förlovningsringar? =)

2007-07-14 @ 09:33:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Lovisa

Naw vad sött :)

2007-07-14 @ 10:57:51
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Åååååååååååååååååå...I Love UUUUU!!!!!
För mig är mitt liv som en underbar dröm, att få vara med dig genom livet känns så pirripirr.
Att få en kram o ge dig en kram, att hjälpa å lyssna på varandra är solklart vad vi skall göra, du å jag kommer alltid hålla varandras händer.
VI är ETT....ibland får bomboms tass vara med.
Hoppas du har det skoj med F nu, vi väntar på dina pussar.
PUSS!!!!

2007-07-14 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin