Väldigt störande med bloggen :(


Publicerat den: 2007-07-01 [22:38:49]

Godkväll Sverige.
Hade tänkt ladda upp en del bilder igen men datorn får sig ett spratt när jag väl är igång.
Rutan som kommer upp när jag ska välja bilder uppdateras 50-60 gånger och hela blogg sidan stängs ner...
Varför??????????????????????
Sjukt irriterande är det faktiskt.
Men annars roar jag mig med att följa en annan bloggerskas sida.
Hon är nämligen inne på förlossningen nu och vi andra väntar med spänning på hennes lill* underverk!
Önskar dig all lycka till nu tjejen och ett underbart liv med din man och era två fina barn! Kram på dig!!!

Annars gör jag mig fysiskt och psykiskt för den delen i ordning mig för att åka til jobbet imorgon.
Jag har kvällsturen och det passar perfekt med vovves dag. Älsklingen börjar dock väääldigt tidigt och måste gå upp redan kl: 04:20..... stackars älskling.
Men darling, dessa första dagar är hemska, därefter kommer vi in i jobbet igen.
Vi ska på Per Gessles konsert den 21/7. Vi ska träffa vänner och släkt och ge de blivande föräldrarna bäbiskläderna som inhandlades i Varna :) Och sötast måste nog endå vara de bäbisgröna och fint virkade små små skor till bäbisen:) Jag är själv sugen på att själv inhandla några par.... vem vet när vi blir föräldrar.
Jaja - jag ska även fixa till min mage och ringa Dr: H imorgon biti.
Därefter ska jag slåss och skälla på Antagningen som inte kan skötta sitt jobb :(
Så jag önskar er alla en trevlig kväll.
Btw så inhandlade jag ett par svarta pumps med klack på, ska bara försöka gå in i den först.
Äger once agai en ny Filofax...nu ska jag banne mig börja skriva i den

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå ok =) najs! vill med shoppa utomlands =)
sessan är drygt ett år, men hon är så liiiten =<<<<<9 blir nog aldrig en sån där stoor katt!
kramen

2007-07-01 @ 22:42:10
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

du har blivit "tagen"! läs i min blogg vad det innebär!

2007-07-02 @ 09:50:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ahnna

Åhh det är kul med nya små liv. Själv blir jag faster igen i Januari-08( jag väntar).
Ja, jobbet ..jag älskar mitt jobb och det blir bättre för var dag.
Min mage är bra en dag och dålig i en och så håller det på plus att jag måste kissa hela tiden (det gör inte ont). tur är så ska jag till gym pga p.spruta. Jag ska dra historien om mitt underliv då med mage.
Ha det gott!!/Ahnna
p.s Verkligen tråktig att vi inte kan se bilder

2007-07-02 @ 10:21:07
Postat av: Anonym

Ahnna: Ohh så skoj att bli faster. Har du varit det sedan innan eller är det något nytt? Hur som så är det alltid skoj med nya små liv:) Hoppas allt går fint med förlossningen:)
Ush med din mage, jag vet ju hur frustrerande det är att ha problem. Hela dagen kan ju bli förstörd då :(
Men vad härligt att du trivs på ditt jobb. Inte många som gör det inte:/
Bilder kommer så snart det bara går.

2007-07-02 @ 11:00:08
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin