Why a sallad för 98 jäkla kronor???


Publicerat den: 2007-07-29 [23:44:36]

Idag har jag icke bloggat så där hemskt mycket.
Jag och älsklingen har varit en stund på stan och kikat runt på allt och alla. Igentligen skulle vi ätit ute men det gick som vanligt inte :( Det är inte mycket av stora stans uteställen som har något att erbjuda min arma mage och nu för tiden - min arma själ :(
Antingen så är det stekt, med en massa potatis, kött och friterade saker som jag igentligen -  avgudar.
Well who dosen´t???!!!

Men det går ju inte. Och fisk finns det så sällan. Och finns fisk, så kostar det ju skjortan. Och sallader - sucks det på, och så finns det inga goda heller.
Jag menar. . .
En jäkla sallad med 3 salladsblad, 4 bitar tomat, 5 krutonger och någon kletig sak till sås för 98 kr.... WHY????
Noppe. Vi åkte hem igen. Och så köpte vi med oss lite smått och gott från 421..... Och gott var det... iaf. salladen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä det e lite väl mkt =)
jaha, synd att jag inte har photoshop då, buhu =(
jasså, samlar ni med på lasse åberg glas?
oj har ni släktingar i alla dom länderna???
kramar!!

2007-07-29 @ 23:54:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: karin

KJAAAAAAAA :O allt nyttigt är så jävla dyrt.

2008-02-01 @ 21:00:28
URL: http://www.karinekeblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin