1 Juni - Sommar & sol . . .


Publicerat den: 2007-06-01 [10:50:07]

image192

Idag är det första Juni och det ska tydligen vara sommar nu - tycker man iaf.
Sommarvärmen igår får jätte gärna komma tillbaka nu när man har långledigt och ska prova brudklänning och allt.
Och idag är det exakt 2 veckor kvar innan avresan och vi längtar som bara den. Tänk att jag snart får återse mitt kära hemland, känna luften i mina lungor, känna värmen, lukta på mitt land, höra språket - och träffa den bästa av de alla - Min Far-mor, moita baba :)
Hoppas ni alla där ute får en underbar dag idag.
Önskar er en trevlig fredag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, japp väskgalen, skogalen....ja man har sina laster:)
Vad härligt att gifta sig! Var på bröllop för några veckor sedan då min sambos syster gifte sig i ett slott utanför Göteborg. De hade planerat sitt pröllop i över 2 år, lite bridzillas var det över henne med:)

2007-06-01 @ 11:11:19
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin