Är det lite kvar eller är det jag som inte kan räkna???


Publicerat den: 2007-06-07 [09:10:54]

image221
Godmorgon alla sötisar!
Här vaknar mig till solens varma strålar och bara haaaaaaa - what a wonderful day:)
Jag kan tänka mig att många babes går till jobbet bakfulla idag, så jag kan tacka min mage att jag inte gör det:)
Hmm vad sker idag?
Jobbet kallar, men det känns okey. Solen skiner ju och jag mår bättre.
Egentligen borde jag få en hård smäll på fingrarna att jag för tillfället har en kaffekopp på min högra sida, men hur mycket jag än försöker så går det inte. Kaffemaskinen ropar på mig - jämnt och ständigt and weak as I am . . .
and you know the rest.

Arbetsdagar kvar innan avresa: 7 dagar kvar.
Nedräkning innan avresa: 1 vecka & 1 dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin