Bröllopsplanerna är på gång igen . . .


Publicerat den: 2007-06-11 [23:02:45]

image249Godkväll godkväll.
Nyss hemkommen från mor och far. Älsklingen och jag har nämligen varit där och käkat middag och druckit vin och självklart pratat bröllop. Vi har på ett ungefär planerat in vem som sköter vad och när allt ska skötas.
Ganska skönt att få ett perspektiv på saker och ting. För det snurrar nämligen i mitt arma huvud. Och det snurrar inte pga. vinet utan pga. alla planer och min chef som inte kunde bevilja min andra semester.
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA? Fuck vad besviken jag kände mig då. Och allt bara föll samman . . . Huvudvärk och besvikelse på en gång och en butter jänta på jobbet . . .
Dock fixade det sig genom goa kollegor och mycket jobb och huvudvärk från min sida. Nu hoppas jag iaf. på bevijad semester i ausgusti. För den resan är redan bokad och betalad.
Hur som. Planerna är igång och vi har pratat med mor och far. Det känns tryggt!
Älskling och jag har även hunnit med att slappa på våran svala balkong med ett glas eller två vin/öl och bara varit.
Vovvso knallar omkring här och är hur varm som helst. Måste vara en massa jobbigt att jämnt och ständigt går omkring i en varm pälsjacka. . .
Nu har jag bara lite ont i magen
Kanske är det mensen.
Kanske inte.
Hoppas verkligen på den iaf.
Har aldrig uteblivit . . . dock är jag rädd för detta med tanke på allt min kropp gått igenom på senaste tiden. . .

image244

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så du ska oxå gifta dig, GRATTIS:) Jag håller på att planera mitt bröllop för nov 2008:)Vad mycket det finns att göra. Har inte bokat nåt än men vi vet var vi vill ha mottagningen och vilken kyrka:) Trevlig dag!

2007-06-13 @ 14:22:01
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin