Dagens i- lands problem.


Publicerat den: 2007-06-06 [22:42:27]

image219
Undrar kort och gott vad människorna gör ikväll?

Är ni ute och partayar eller?
Näää men Gud vad sugen jag blev på en drink nu, men då skulle magen hatat mig för resten av våra liv tillsammans. Och något kaffe har jag inte heller i kroppen . . . Ja - kort och gott - dagens i- landsproblem!
Men jag tänker faktiskt vänta tills semstern nu, med drinkarna så att säga. Kaffet kan jag nog inte alls hålla mig ifrån, hmmm.
Jaja - dagen har iaf varit okey. Jag är ingen ihopvikt vägg för tillfället och då bara lever jag för stunden.
Maten har fungerat okey och fastän varje mål består av några tuggor så försöker jag äta ofta.



Har ni haft en bra national dag då???

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Åhh jag vill också se snyggningar på bio. Låter som du hade en bra dag trots magen. Min mage har också börjat spöka./Ahnna

2007-06-07 @ 08:28:49
Postat av: Anonym

Ahnna: Ush då. Har du också en knäpp mage? Tänk att den kan förstöra hela dagen:(

2007-06-07 @ 08:39:52
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin