Dagens nyheter. Mycket viktigt.


Publicerat den: 2007-06-04 [10:48:21]

Godmorgon godmorgon Sverige!
Idag är det min sista dag på min långledighet och nu väntar 8 intensiva dagar av arbete i rad. Därefter är man ledig i en dag, jobbar en dag till och därefter låter jag flygplansskräcken ta över.
Ja, vad vet vi om dagens läge då?
1. Dansken är mycket ångerfull och säger förlåt. [ jag har också megaångest efter en galen lördagkväll]
2. Lilla Paris Hilton har överlämnat sig till polisen. [ det var fan på tiden att jäntan får skaka galler]
3. Farliga p- piller. [ när ska vi tjejer sluta skada våra kroppen ???]
Och den bästa nyheten av de alla.
4. Svennis har åter igen haft en älskarinna!!! " Svennis sa att jag var viktig för honom". [ men vem 17 vill vakna upp bredvid Svennis?]. 
image204  image205
       En av Svennis alla kvinnor.         The danske partyanimal



 & jag då?
- Halv fyra ska de sticka mig. Buaaahhh.
- Klockan 5 sitter jag på spinningscyckeln.
- Kaffekannan är laddad.
- Våra bästa år går igång tio i ett.


Nedräkning: Vi åker nästa vecka. 1 vecka och 4 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin