Dåtid, Nutid & Framtiden.....


Publicerat den: 2007-06-26 [18:50:46]

En mycket känslorikdag har börjat att ta slut.
I början ville jag nog indirekt inte göra detta men efter att ha blivit lockad av min kusins ord så åkte vi iaf till den där kvinnan i morse. Kusinen väntade utanför och jag fick kliva in och sätta mig hos henne.
Hon berättade saker om mig som hon aboslut inte kan ha vetat.
Hon berättade om olyckan, om Filko och våran kärlek, om min nutid, om känslor och en del om framtiden. Ingenting dåligt och ingenting att vara rädd för så att säga. Jag var i början ganska så skeptiskt att att över huvudtaget gå in, men kort och gott så fick hon mig att falla tillbaka i stolen och bara stirra på henne.
Vill inte gå in på detaljer, men kan säga att jag nu kan göra en större del i mitt hjärta och mitt framtida liv - Mitt liv, efter olyckan.
Jag kan också säga att denna kvinna inte tar pengar, utan att jag fick själv avgöra om jag skulle ge henne något eller inte. Ni kan ju gissa att man gav en del.....


Älsklingen och jag har iaf. idag shoppat en ny reseväska åt honom.
Jag har shoppat hem två st. nya plånböcker och så har vi hunnit med att sola.
Nu ska vi dock snygga till oss och gå ut och äta här i kv. Galata.
Vi ses

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Ja det är konstigt när de vet mycket om en. Jag jade aldrig vågat. Olyckan?? Vet inte om du vill skriva om det, men vad är det? Jag hoppas ni vilar upp er där nere också!!!/Ahnna

2007-06-26 @ 20:55:27
Postat av: Anonym

Ahnna: Näää, det är aldrig bra att veta för mycket, då blir det ju aldrig något skoj i framtiden.
Min före detta fästman förolyckades i en sjöolycka då han var sjöman på en båt. Kort och gott - båten var gammal, den välde under ett oväder och ingen överlevde. Allt detta hände under fredag de 13 2004. Ingen hittade förrutom 4 kroppar och vi har alla undrat vad det var som hände med resten.
Så idag fick jag lite av svaret.
Kram på dig.

2007-06-26 @ 23:05:41
URL: http://cailtin.blogg.se
Postat av: Anonym

uuu läskigt! men jag vill med gå till spåtant!
det var en scen efter eftertexterna, hade hört det så vi stannade kvar =)
jasså, vad är det som krånglar? hoppas det löser sig!!
kram

2007-06-26 @ 23:20:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ahnna

Ok! Då förstår jag mer. Ha det gott!

2007-06-27 @ 12:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin