En stickrädd sjuksköterska.


Publicerat den: 2007-06-03 [17:55:04]

Ush - nu så har pappa hört av sig och han har bokat tid till Dr: D.H imorgon. pga min mage.
Vill absolut inte till doktorn men vet samtidigt att jag måste dit för nya blodprover och för att även kolla upp så att mitt järnvärde inte är så där skrämande lågt som det var för några månader sedan. . .
Det värsta med allt detta är att Jag -Sjuksköterskan, hatar nålar som ska användas på mig. Komiskt va?!
Jaja - det är nog bara att bita ihop, och blir jag allt för rädd så får de emla mig, något småbarn ofta får:) hihihi.

image201
Ajajajaj.


Dagen har iaf varit så där härligt underbar. Solen skiner och temperaturen ligger på runt 23-24 grader.
Älsklingen och jag har ätit lunch på stan, käkat youghurt glass (ni måste smaka - gudomligt gott) och även gått en långpromenad med vovvso i Slottsskogen:)

Nedräkning: 1 vecka & 5 dagar kvar innan avresan.

image200
Seven elevens youghurtglass:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin