Godis, körsbär & arbetsångest


Publicerat den: 2007-06-04 [22:30:29]

image207



Ohhh så extremt godissugen för tillfället.
Vill äta allt och öven avsluta suget med en påse tortillachips.
Men då vore mitt spinningpass och de kommande 20 passen förgäves :) hahaha.
Så jag har tagit fram en stor skål med körsbär, medans älskling sitter med godispåsen bredvid och läskar mig!
Jaja - jag försöker ladda inför morgondagen och de kommande arbetspassen. . .
Ni anar inte, ni anar inte vad det är som händer i mig när jag tänker på det som komma skall.
Ingen gillar att gå till jobbet så där jätte mycket, men mitt problem är inte det, utan något mycket värre.
Kanske orakr jag förklara någon dag, kanske inte. Nu försöker jag bara ta ett pass i taget.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin