Gränssnitt is making me crazy!


Publicerat den: 2007-06-14 [21:52:05]

image263

Nu åter står att packa.

Har suttit och förbannad Windows media player. Den vill nämligen inte samarbeta med mig nu när jag ska bränna skiva och allt. Något om gränssnitt. What the fuck is gränssnitt? Och inte får jag någon hjälp heller.....
Faaaan - jag är lika sur som när jag har mens. Fast denna gången går jag utan den hemska blödningen . . . . hahaha - ska man skratta eller gråta?!!
Jaja - packa it is and en virre ska man ta också och försöka varva ner.
Rastningen gick btw jätte bra och bäst vännen och hennes sambo fixade allt jätte bra! Så nu kan jag slappna av en aning - de fixar att ta hand om min skatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin