Imorgon åker vi hem igen :) - Skönt!


Publicerat den: 2007-06-28 [07:46:01]

Imorgon kommer vi åter hem till Sverige och det känns faktiskt väldigt skönt.
Denna sommaren blir mycket intensiv men rolig måste jag nog få lov att säga.
Jag är en ganska stressad person och vill att allt ska ske här och nu, annars kan det lika gärna vara. Men så länge vi tar en sak i taget och tänker på att bra saker faktiskt sker sakta så kan jag lugna ner mig en aning.

Sommarplanering i hemmet:
- Sälja våran blåa soffa och montera upp den nya.
- Sälja barstolarna.
- Måla väggen i köket.
- Måla lilla rummet.
- Listerna ska upp.
- Tavlor i olika rum.
- Mera gardiner.
- Köpa nytt badkar.
- Snygga till ännu mer hemma.

Sommarplanering socialt:
- Träffa bestvännen och sambon på lördag.
- Jobba på en annan avd. under några veckor.
- Per Gessles konsert den 21/7. med älskling Å och T.
- Sola och bada.
- Älskling, jag och vovvso ska mysa och promenera mycket.
- Liseberg once again.
- Åka och hälsa på P. med familj. Sova över i Lund eller/och Trelleberg.
- Planera för kommande semester som tar fart om exakt 6 veckor och 1 dag.
- Se hur våra bröllopsplaner blir till verkligehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det ska bli skönt att äntligen få komma hem lite, hem till lugnet och det lite svalare vädret.
Här har varit något så fruktansvärt varmt med temp. närmare 40 grader och en fukt som är obeskrivlig.
Det är som att gå runt i en bastu hela dagen lång, med en massa stressade människor runt omkring och snabba bilar som kör helt galet. Men vi är nöjda iaf. Fastän man inte riktigt har kunnat koppla av under denna semester.
Men nästa så...................................................

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin