Internet hemma i Varna!


Publicerat den: 2007-06-20 [14:05:22]

Hej hej mina små nissar i Sverige!
Nu så sitter jag vid min egna dator i Varna och skriver. Vi har fått igång Internet här och jag är överlycklig!
Här är det varmt och skönt och vi har börjat dagen med sol och bad i Varna. Vi kommer runda av dagen med shopping once again och därefter musslor, sallad och vin på resaturang BM som ligger precis bredvid sandstranden.
Senare ikväll kommer min faster och kusin och de ska hämtas från busstationen.
Här är underbart. Jag vill inte åka hem än.... Får ångest av att tänka på jobbet, men men....nu gäller det att njuta:)
Hur har ni det i Sverige då???
Och brölloppsplaneringen
går framåt också. Älsklingen ska ju bli ortodox nu på lördag.
Vi var en sväng och tittade på klänningar. Jag kan inte beskriva i ord vilka skönheter det finns här.
Vackra tylldrömmar i vitt och priserna överstiger inte mer än 3000 kr för en sådan beauty :) Nu i dagarna ska jag dit igen och visa bilder på klänningen som jag önskar mig.
 Yeah yeah. Synd att jag inte tog med mig kabeln till kameran men bilder får komma när vi kommer hem igen.
Ha det bra så länge.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Inte mer än 3000! Shit, va billigt! Min drömklänning kostar 6900 och jag tyckte den var billig. Vi planerar budgeten än så längeoch försöker hålla oss till den, och har insett att mkt kommer att kosta massor! Typ blommorna somär billigast. Konstigt med storstäder och dess väntetider!

2007-06-20 @ 18:59:00
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Ahnna

ååhh..jag vill se bilder nu. Kan tänka mig att det finns fina klänningar, men så billiga:/Ahnna

2007-06-20 @ 21:10:50
Postat av: Anonym

ååå så mysigt nimåste ha det!! firar ni midsommar något där nere ?? =)
ha det fint tjejen! kul att planeringen går bra med! måste han förresten vara ortodox för att gifta sig där nere??
kram!

2007-06-20 @ 23:37:59
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Ahnna: Hihihi, den som väntar på något gott....

2007-06-21 @ 09:43:24
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin