Middagstips och en sen soffa.


Publicerat den: 2007-06-13 [14:11:10]

Klockan är 14:05 och som jag anade så har soffan fortfarande inte kommit :/ Hahah - hur kunde jag tro något annat?..... Hur som - vovvso är kissenödig, så gubbarna får ta och komma snart!
Funderar på vad vad jag ska laga till middag ikväll, nu när älsklingen slutar så pass sent.

Middagstips:
♥ Zucchini med cashewnötter och koriander.
♥Kryddig auberginewok.
♥Grönsakswok + ris som tillbehör. (annars blir mannen inte mätt).

Vilken ska man välja på då????
Jag vill helst ha allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

o shit, kan inte ens tänka mig hur hemskt det måste varit/är!! vad var det för olycka? var du med? shit...förstår om du fortfarnade tänker på honom, hade det varit min fredrik hade jag nog aldrig kunnat släppa honom helt, även om jag hittade en annan! planerade ni med bröllop?
ja ska fråga på um nästa gång jag ska dit, fattar inte varför det har blivit så! hade såna problem INNAN jag började med piller, men det var ju mer än 5 år sen!
Nej göteborg är nästa torsdag =) imon åker jag till syrran som fått bebis! måste ju hälsa på =)stannar till söndag! i gtbg är vi från tors till lö =)
skriv en lista o följ den slaviskt! är ni borta i en
vecka? eller mer? kuuul för er!!
kram!

2007-06-13 @ 14:20:34
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Kristina

Svar:Ja visst är det kul:) Nej inte så långt men vi är ganska på det klara med vad vi ska ha och hur det ska se ut:)

2007-06-13 @ 14:43:47
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Anonym

o men shit, du det låter som värsta romanen typ! du borde skriva filmmanus! stackars dig... skönt att fästmannen stöttar dig och förstår! kan ju itne vara så lätt för honom heller kanske!
mio borde heta sena mio, tror aldrig de håller vad de lovar! hah!
vilken dundersemester!! lyllos =) ni bor hos släktingar o så då? blir ju JÄKLA billigt!
kramr!

2007-06-13 @ 14:50:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

o men shit, du det låter som värsta romanen typ! du borde skriva filmmanus! stackars dig... skönt att fästmannen stöttar dig och förstår! kan ju itne vara så lätt för honom heller kanske!
mio borde heta sena mio, tror aldrig de håller vad de lovar! hah!
vilken dundersemester!! lyllos =) ni bor hos släktingar o så då? blir ju JÄKLA billigt!
kramr!

2007-06-13 @ 15:02:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin