Rolig MSN konversation!


Publicerat den: 2007-06-09 [10:27:31]

Fick mig ett gott skratt när jag hittade denna MSN konversation på www.kanelsaft.com om en kille som nog fått i sig lite för många stillisar.

Pao: det är intressant med att ordna en playlist när man är helt jävla borta? mina fingrar kladdar sig fast på tangentbordet..
Pao: det är lite som smält choklad? det kladdar på mina fingrar
Pao: det gömmer sig nog bakom tangenterna? :/
Pao: men?. slickade på den,, men fortfarande inte (fortfarande inte vad då?)
Pao: jag bode kanske sova nu
Arséne Lupin: Låter onekligen som att det börjar bli dags.
Pao: vem är du? daton. du där inne? du? är du i skärmen eller i den där lådanmed knapparna?
Pao: det ärchoklad
Pao: argh
Pao: du är min dator som talar med mig! ^^
Pao: *komma på
Pao: föråt? men vem är du?
Pao: varr ärdu?
Pao: mmmusikk ^^
Pao: in case datorn sprängs av chokladen mellan tangentera
Pao: kladd?
Pao: aceton.. sådan hade jag förrut idag
Pao: kanske hjälper mot choklad i datorn
Pao: all denna choklad (jag har hakat upp mig på choklad verkar det som)
Arséne Lupin: Du kan behålla chokladen; jag är allergisk.
Pao: dcchokladsås,,, mellan tangenterna,,,
Pao: mina händer blir helt klibbiga
Pao: är dadorn allergirisk?
Arséne Lupin: Jag tycker att Pao skall lägga huvudet mot kudden och sova ett tag, blir lättare att klura ut hur man får ut chokladen efter man fått sova lite grann.
Arséne Lupin: Jag kan vakta den så länge så att ingen tar den.
Pao: men mina händer händer
Pao: klabbiga
Pao: ska tvätta med asiton och kommer snart
Pao: nu blev det dag ^^ (klockan är nu 03.10 på natten i december.. Dag?! wtf?)
Pao: var är mitt täcke?
Arséne Lupin: Bakom dig till vänster, tror jag.
Arséne Lupin: Jag ser dåligt eftersom jag inte har några ögon.
Pao: är du min dator?
Arséne Lupin: Jag är inte din dator.
Pao: är du den? eller i den?
Arséne Lupin: Jag är bortom datorn.
Arséne Lupin: Jag är egentligen långt bort.
Pao: åh
Pao: så du har inte fåttt choklad på dig? bara man försöker sriva fasnat allt på häm´nderna,,,
Arséne Lupin: Det är inte riktig choklad - det är påhittad choklad.
Pao: men du kanseden är kladdig (jag vet inte vad jag menar jag heller faktiskt)
Arséne Lupin: Den finns bara där när man behöver sova, det är därför du ser och känner den.
Pao: den är kladdig
Pao: och du är mitt helgon? (nu blir jag plötsligt religös.)
Arséne Lupin: Nej. Jag är inte ett helgon, för då är man en i Guds skara. Jag är min egen.
Pao: hhhmmmm varför biter du mig för dert? (wtf?)
Arséne Lupin: Det är faktiskt inte jag som biter dig.
Pao: ah!,,, nej,,, dert var nog bara katterna på golvet (jag har inte haft katt på nio år)
Pao: men jag har inga katter
Pao: *komma på
Arséne Lupin: De vill att du skall gå och lägga dig. De kan inte leka om du är vaken, vet du.
Pao: Åh
Pao: förlåt? *sänker musiken
Arséne Lupin: Lika bra du stänger av musiken helt? Sedan tycker jag du skall gå till sängs och sova.
Pao: mmm
Pao: men jag g´hade eb vän nådonstans
Pao: *se efter vän
Pao: lupinig (ja, var tog han vägen? han talade ju med mig hela tiden. -_-)
Arséne Lupin: Han sitter här i andra änden, men han måste försvinna snart.
Pao: måstebara säga
Pao: Godnattt
Arséne Lupin: Han tycker du skall gå och lägga dig och sova, så du är pigg när ni talas vid senare idag. God natt.
Pao: godnatt ^^

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Haha!
Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)
Kram

2007-06-09 @ 10:42:23
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin