Sista natten i fina Varna.


Publicerat den: 2007-06-28 [17:14:58]

Vilket konstigt väder det här här i Varna. Nu skulle vovvso tittat anklagande på mig när regnet faller ner.
Han brukar göra det när vi är ute och går - precis som om det är mitt fel att det regnar...... *lillemannen*
Vi har iaf. inte missat shoppingen idag.
Hann med att köpa två nya t-shirts, två nya halsband, två st. fina brudpar, katedralen i en liten glaskula med snö i, en liten skyddsängel, nytt nagellack och våtservetter (som är väldigt billiga här nere), och så köpte älsklingen lite saker till sig också. Som sagt: Om ni är snälla så kommer nog lite bilder sedan, när vi landat säkert i Gbg igen.
Just nu längtar jag bara hem till våran gosiga säng och vovvso mellan oss.
Sista natten i Varna för denna gången vet jag inte hur vi ska spendera än.
Kanske åker vi ut och äter middag och tar oss några jävlar.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli ett perfekt bröllop :] Grattis ;P
//Hemligt

2007-06-28 @ 17:49:44
Postat av: Älsklingen

Godmorgon älsklingpälskling, DU e det bästa å skönaste som finns!!!
Men älskling...vad shopande jag igår till mig själv..hahaha...lika glad för det...jag siktar in mig på nästagång och på spriten ikväll.
Bobi längtar så nu så lite skoj skall det bli att komma hem, å sedan är det bara några veckor kvar (mycket roligt under dessa) och sedan är vi på Landvetter igen å myser för nästa tripp till detta underbara land.
Pussar till tusen på din stjärt!!!

2007-06-29 @ 07:12:35
Postat av: Anonym

Älskling: Jaaa snart är vi här igen. Jag är skitglad för att vi åker hem till vårat hem och våran lilla son, men du vet ju vad det är som oroar mig.... Jag får fixa detta när vi kommer hem igen. Du har gjort så fint här hemma och städat, mina föräldrar kommer att vara jätte nöjda:)
Nu åker vi ut till stan en sista gång för denna gången....Är bara så jävla glad att jag åker hem MED min älskling och inte UTAN...
Puss
Hemligt: Tack så hemskt mycket :)

2007-06-29 @ 10:30:56
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin