Smärtorna har förvärrats


Publicerat den: 2007-06-05 [23:51:12]

image213Lyckades somna vid 21 tiden men är vaken just nu.
Smärtorna är värre och jag kan endast sova sittandes och om jag ska transportera mig genom lägenheten så gör jag det i en ihopvikt position.
Smärtan kan beskrivas som så här: Ett tungt betongvägg rätt över bröstkorgen. En konstant huggande känsla rakt genom hela magen/ryggen/revbenen, som ständigt strålar ut mot ryggen. Det river i varje trakt av min stackars mage. Jag är hungrig som en varg, men kan knappt äta en tugga för då förvärras smärtorna.
Medicinen idag har inte hjälpt måste jag säga.
Just nu ville jag mest få klaga lite, för att varje liten kraft börjar ta slut i kroppen och jag sitter här och grinar.
Hoppas ni alla där ute får en behaglig natt iaf :(

Kommentarer
Postat av: ninna81

Fy, f*n! Hoppas att du blir bättre snart!!!

2007-06-06 @ 00:54:27
URL: http://ninna81.blogg.se
Postat av: Anonym

usch! stackare!! är du sjukskriven?

2007-06-06 @ 10:19:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Älsklingen

ÅÅÅÅÅååååå...jag gör precis vad som helst för att DU skall bli bättre....snälla bara säg vad...jag är alltid här för dig.
Love U forever!!!!

2007-06-06 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin