Sverige vs Danmark


Publicerat den: 2007-06-02 [12:05:09]

image195Goddagens Sverige!
Hoppas alla är pigga och glada idag och verkligen knäpper på tv:n kl : 19:30 för då gäller det.
Sverige vs Danmark och vi ska självklart heja på våra landsmän :)
Själv ska jag och älskling hem till bästa vännen och hennes sambo och spana in deras nya lägenhet. Vi ska pimpla vin, äta mat och heja på vi också:) Så gott det går. Resten får laget fixa:)
Igår kväll var iaf väldigt lyckad och jag och L avrundade hela kvällen på våran balkong. Där satt vi tills vi blev kalla om fötterna och drack vin och bara var. Verkligen hur mysigt som helst.
Jaja - vad gör ni idag då?
Och btw - kolla igenom era husdjur riktigt ordentligt.
Hittade precis en fästingjäkel på vovvsos lilla snoppis. Ajajaaj vad ont han hade när jag drog loss den försiktigt. Trodde verkligen de jäklarna skulle hålla sig borta nu när halsbandet är på och han kammas varje dag :( Fan.
Hur som - fästingar är äääääckligt.

Nedräkning: 1 vecka & 6 dagar kvar :) Yeayyyyy

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja ikväll blir det fotboll! pratade just med min kille i telefon och han satt på tåget påväg till Köpenhamn, nä inge avudsjuk är jag:9

2007-06-02 @ 14:20:48
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin