The dator makes me sooo crazy


Publicerat den: 2007-06-10 [10:59:27]


Sitter för tillfället och ominstallerar mitt Norton skydd.
Detta tar självklart flera år eftersom min ganska så nyinköpta dator är jättesnabb . . . Yes!
Hur som. Jag som har världens bästa tålamod och är hur lung som helst sitter för tillfället och svär och är förbannad på denna hela process som aldrig verkar ta slut.
Varför finns det bara inte en eller två knappar som fixar allt?
I don´t get it serru.
Och stackars dator. Den har fått sig en och annan friendly klapp ifrån mig.
Och musen ska vi inte prata om. För ett tag sedan ville jag nämligen visa den hur mycket jag uppskattade dess arbete, så då blev det lite kläm och klapp. Detta resulterade i att vänsterknappen pekar rakt upp.
Jajemensannnnn!

Huuuum - är det mer än jag som inte blir klok på detta?

Kommentarer
Postat av: Fia

ja, ja tänkte de. men ja va verkligen inte sugen på ngnting igår. förrens ja vaknade kl 1 på natten, väldigt utvilad. hehe. och nu mår ja faktiskt mkt bättre :) ut i de fina vädret idag? kram

2007-06-10 @ 11:58:20
URL: http://fiiialoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin