Uppdatering av Bröllopsplaneringen


Publicerat den: 2007-06-28 [09:19:07]

Älsklingen och jag har börjat att småpacka här hemma, jag saom vill ha allt eller inget har självklart packat allt....nästan iaf. Mitt smink och kläderna för imorgon är inte nerpackade :)
Denna semester har varit underbar men jäklar vad intensiv.
Brölloppsplanering, shopping, sol och bad och en massa människor som vi älskar.

Brölloppsplaneringen ser ut som följande:

Val av kyrka = Gjort.
Val av rådhus= Gjort.
Val av ställe där festen skall vara= Gjort.
Val av bröllopskoordinator= Gjort.
Val av inbjudningskort= Gjort.
Inbjudningslistan färdig= Gjort.
Uppdelning av bulgarer, svenskar, engelsmän= Gjort.
Val av bröllopsklänning= Gjort.
Fotograf=  Ej gjort.Finns att boka precis vid rådhuset.
Dj= Ej gjort. Mina föräldrar har kontakter.

Sedan ska mor och far fixa och tricksa med priserna och tiderna under bröllopsdagen då de kommer.
Våra dokument som ska gälla här och i sverige kommer vi att fixa själva med.
Val av vigselringar och våra glas klurar vi på nästa gång vi är här.

Shopping har vi ju som sagt också hunnit med.
Jag kan ju säga att den stooora Burberrybagen som jag hittade igår, har fått mig att hoppa upp till skyn.
Och de två Cupcake tee´sen var också en självklar hit....
Kanske kommer det bild på allt sött som inhandlades här ifrån.
Kanske inte :)
Nu ska iaf. vi göra oss i ordning och åka ut till stan igen......

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Åhh ny väska!!! Välkomna hem till Sverige. Nu vill jag se lite bilder*nyfiken*./Ahnna

2007-06-28 @ 13:18:06
Postat av: Anonym

vad kul! vilket datum blir det nu då?
ska ni köpa ringar där nere alltså?
kram!

2007-06-28 @ 15:26:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Ahnna: Tack tack, men än har vi inte åkt, åker som sagt imorgon:( Jag är såååå flyrädd :(

2007-06-28 @ 15:30:09
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Sommartjejen

Har du haft fullt upp idag då med att kika in hos mig!! *ler*
Vad spännande det är med ditt bröllop, jag blir riktigt nostalgisk när jag läser din lista. Jag o min man gifte oss ju för ungefär ett år sen nu och det var MYCKET man skulle fixa med innan allt var klart för bröllop!
Men härligt!!!
KRAMIS

2007-06-28 @ 16:49:23
URL: http://www.sommartjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin