Våran soffa anländer idag!!!


Publicerat den: 2007-06-13 [11:00:22]

Godmorgon på er!
Nu är det halvsoligt ute och så där halvsvalt - jätte skönt faktiskt.
Älsklingen ska snart och jobba sin nästa sista dag på jobbet och det går fort har jag sagt. Han är dock lite purken, men det går fort älskling :) Jag lovar!!!
Själv ska jag vänta på MIO soffan mellan 12-15.
Därefter är det spinning som gäller på SATS vid 17 tiden.
image256

Denna blev det - Monza: 2-sits soffa med schäslong i tyg Frida Sand


Nedräkning: 2 dagar kvar.
Mensstatus: Inget. (gravtest negativt - vilket jag visste. Tur det också.)
Undrar verkligen vart mensen är. Den brukar aldrig vara sen. . .

To do before take off:

- Städa överallt.
- Tvätta allt.
- Renbädda sängen.
- Träffa L & P för att överlämna nycklar och köra en testrastning av vovvso.
- Ladda över de flesta bilderna från kameran.
- Ladda Ipod.
- Packa.
- Hjälpa mor imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ahnna

JAg jobbar på ett äldreboende nu i sommar./Ahnna

2007-06-13 @ 12:49:22
Postat av: Anonym

jättefin soffa! var den dyr?
vår e nog större, både på bredd o djup, en sån man rikitgt sjunker ner i.Men den finns inte i katalogen, de hade tagit hem den utöver det sortimenet... fast den kanske finns hos er med! kostade 13 500 i af, finns nog en bild nånstans på blogggen =)

2007-06-13 @ 13:33:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Ahnna: Okey, hoppas du får det trevligt på ditt nya jobba:)

2007-06-13 @ 14:00:39
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin