Varför skippa drinkarna???


Publicerat den: 2007-06-08 [20:25:56]

image229Hej mina älsklingar, nu så har jag och älskot lapat sol här utanför....this is the best må ni se:)
Och så har jag fått hem den jökla manuallen om att flyga tryggt.
Att flyga tryggt mina vänner is the best. Men att de är emot alkohol under flyresan is the shit.
Jag menar: Jag är orolig, jag är alltid orolig. Punkt slut.
Om jag inte tar mig en drink så blir jag meeeeeeer orolig under just den resan. Så varför inte ta mig en drink???
Om jag inte gör det så ger det ju pyskiska och säkkert fysiska skador hos min omgivning, så vad gynnar det de då???????????????????????
Yeah - så detta är min teori: Varför betala 1000 tals kr på flygkurser ( om du inte är dödsrädd) och skippa lakohol och vara more rädd. När du kan ta dig en god drink, eller två, eller tre....... och klara av skiten?
Why??????????
I don´t get it???

Kommentarer
Postat av: Anonym

nope, cyklade över en mil för att komma dit! jävla linköping, haha!!
är du dödsrädd för att flyga? men du har flygit många gånger väl om du har släkt i bulgarien?
kram

2007-06-08 @ 21:06:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin