Brudbuketten i många olika former


Publicerat den: 2007-03-24 [10:53:58]

209239-35Rund bukett?
Droppformad?
Ovalformad?
You name it!

En ny trend i USA som är väldigt gullig är att bruden i efterhand sticker in två speciella blommor i brudbuketten. På vägen in mot altaret stannar hon till vid sin mor och ger henne en av blommorna. På vägen ut ger hon den andra blomman till sin nyblivna svärmor.
Väldigt fin idé tycker jag själv. Fast jag vet ju hur jag kommer att bli . . .
Jag kommer förmodligen glömma allt på väg in till altaret. Nervös som ett troll . . .
Hur som, så har jag spånat lite på brudbuketter och kan tänka mig: En rund bukett av endast måååånga röda rosor med en vit pärla i varje ros. Buketten kommer självklart att göras av min mor!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin