Hemska drömmen . . .


Publicerat den: 2007-03-30 [09:13:01]

Ohhhh vilken mardröm jag vaknade av i morse. Verkligen scary.
Drömde att jag helt plötsligt stod där i kyrkan och skulle gå in.
Men det var inte min pappa som följde mig fram till altaret.
Kyrkan såg konstig ut och folk stod och slängde något över oss.
Sedan när jag väl var frame vid P så ställer sig människorna med ryggen mot oss och börjar bränna något mellan bänkraderna.
Jag tittar ner på mig själv och inser att jag har på min fel klänning, fel slöja och buketten ser fel ut den också.
Helt plötsligt får jag panik och måste fråga och kontrollera ifall det fanns någon extra utgång att ta till ifall det nu skulle börja brinna. Lättnad av att ha hittat en - springer jag ut ur kyrkan till att mötas av en regnig dag medans tårarna sprutar . . .
Jag tittar upp och ser mig i spegeln - och säger högt - Jag är gift, men det var ju inte så här allt skulle vara . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin