Dåligt, men det ska bli bättring på det hela.


Publicerat den: 2007-05-19 [19:21:27]


image155

Dålig uppdatering - I know I know.
Men det är en sådan där helg då jag jobbar nämligen. Vilket är lika roligt som att komma dödstrött till en rolig fest och bara sjunka ihop i ett hörn och känns sig som en 50 åring i kris :( Fun! NOT!!!
However. Jag har en helg kvar att jobba innan resan så jag får försöka se det positiva i det här och just nu har vi faktiskt inte alls att göra på jobbet.
Jag och darling ska toppa denna lördag med att slänga i oss något gott. Vilket bara kan betyda en sak. Något fett.
Hihihi - ja, men det är ju lördag och det man äter på helgen + vissa vardagar räknas som sagt inte. Ehrmmmm.
Just det.

Skål på er alla partysugna animals.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jamen precis! Egentligen är det ju inte jättebillig att köpa taxfree men det är som med rea, står det "rea 10%" så tänker man ÅHH nu måste jag handla, även om man bara tjänar in ca 20 kr :)

2007-05-19 @ 19:23:22
URL: http://kortashorts.blogg.se
Postat av: Sophia

haha ohja! 20 kr är ju,, näästan en resa jorden runt typ ;) haha
ja nej men precis, shoppa på :D

2007-05-19 @ 19:36:44
URL: http://kortashorts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin