Det värsta är över nu :)


Publicerat den: 2007-05-22 [09:45:40]

image161

Usha - dagen som jag fasade för sedan ca 2 veckor sedan är här och det jag fasade för ÄR ÖVER!!!
Allt gick kanon och fastän jag var livrädd innan så försökte jag ta de lungt och andas andas andas - och även spana in den fina planschen som de har hängandes där inne. Distal 2, 2,3, distal bla bla bla var allt jag hörde från hon som stod ovanför mig. Själv halvlåg jag och räknade ut att jag nog måste ha fel på ALLA minda tänder med tanke på alla numer och konstiga namn som kvinnan räknade ut. Så jag förberedde mig för de stora sprutan och den hemska borren.
-tystnad-
- Okey, då så var vi färdiga hörde jag kvinnan säga.
- Men, var det ingenting?
- Nej inga hål denna gången heller.
YES!!!!!!!!!!!!
Det var över och jag var och är glad som en lärka.
Sedan att räkningen är fet och otrolig hög gör inte så mycket just nu.
Nu ska jag bara vara glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin