En tight planering


Publicerat den: 2007-05-21 [12:15:22]

Nedräkningen:
3 veckor & 4 dagar kvar.

Talat med mor mig om bröllopsplanerna och hur planeringen kommer att se ut framöver. Mamma lugnar mig och säger att allt kommer att gå bra. Att vi visst kommer att kunna planera och fixa i ordning allt fastän vi åker till Bulgarien separat i år. Men som sagt så kommer ju de största punkterna att bockas av redan i år så not to worry. Nästa år åker vi ju som sagt ner tillsammans och då finns det tid till att finslipa allt.
Så mellan den 1-3 juni har mamma och jag bokad dagar till att titta på klänningar och även för nästan första gången i mitt liv - prova klänningar:)
Spännande spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin