Gastrosckopi & magiska piller . . .


Publicerat den: 2007-05-28 [14:42:55]

På jobbet just för tillfället. Väldigt nära att sjukskriva mig.
Ont i magen hela natten och mådde fruktansvärt i morse. Har dock varit på apoteket och inskaffat diverse piller och även ringt doktorn. Själv håller jag tummarna att jag inte blir remitterad till att göra en gastroskopi, men jag tror nog inte att jag är så lyckligt lottad tyvärr.
Har nämligen gjort det två gånger tidigare och är bland det värsta som finns . . .

Bilden gör inte undersökningen rättvis. kameran är myyycket tjockare till storlek . . .
image176




Jaja - lite kvar på arbetsdagen. Kanske kör spinning ikväll, får se först hur jag mår.
Jag är ju som sagt långledig i helgen och det är endast 2 veckor och 4 dagar kvar innan avresa:)





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch det låter inte kul att få en sån nerkörd i halsen:(

2007-05-29 @ 03:02:58
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin