Hamburgare vs sallad


Publicerat den: 2007-05-05 [13:25:44]

image116Hemkommen från en runda på stan.
Inhandlade present till värdparet ikväll.
Hoppas det räcker med vinglas från Iittala, vin, och blommor:)
Annars har det kliat i fingrarna och fötterna för den delen, när Mc Donkan uppendbarade sig för mig . . . men nej nej, fort ner till spårvagnen och hem. Väl hemma, hittar jag rester från den stora salladen från igår, så nu känner jag mig lite duktig faktiskt. Anyhow så vet jag ju att jag kommer att hamna med en stor hamburhgare i näven, eftersom vin oftast ger mig den reaktionen:)
haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt!

aha, vad för ssk är du?

vi har med enkla i vitt guld, 4mm breda o platta. Min har fått 6st 0,03 ct diamanter i efterhand. 3 av dom var isatta tills min födelsedag förra året när jag fyllde 20(det var hans present till mig) och när han gav den till mig gick han ner på knä o friade =)

Om du går in på min blogg och så på kategorin kärlek finns bilder på våra ringar längst ned på den sidan!

Hur länge har ni varit tillsammans då?

ha det fint!

kram

2007-05-05 @ 18:15:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin