Idag är det två år sedan våran första dejt!


Publicerat den: 2007-05-31 [10:55:48]

image188
Idag för två år sedan var jag så nervös att jag kände mig kallsvettig och kräkfärdig.
Jag bytte kläder flera gånger och tittade på klockan flera gånger var 10:de minut.
Platsen var Kopparmärra och tiden var 17:00. . .
Idag är det två år sedan våran första dejt.
Och du var lite sen älskling - hihihi- men jag har redan förlåtit dig, tusen och åter tusen gånger om:)
Idag för två år sedan såg jag dig komma med raska steg i din vita Tiger jacka/kofta och blåa jeans.
Vi satt i timmar och fikade och fikade och fikade.
Jag minns att det var sista dagen som man fick röka inomhus och jag som så sällan röker, puffade på som en galning. Jag var så otroligt nervös.
Men för vad? Du var ju helt underbar på alla sätt och vis:)
Efter timmar av fika och prat följde du med till hållplatsen och fick där lov om att ge mig två pussar - på kinderna:) Inget mer!!!!!
Därefter var jag fast älskling.

Älskar dig mer än alla månar, stjärnor, solar & planeter älskling.
Nu & för all framtid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt =)
men då har ni inte varit i hop särskilt länge än då! då gifter ni er ett år tidigare än oss, hihi, fast iofs är väl du lite äldre va?
tycker det var en jättefin ide med ringarna! vad har ni för förlovningsringar ?
kram!

2007-05-31 @ 13:33:10
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

ok =) lägg upp en bild på dina ringar vet ja!!
haha ne vi firar inte varje månad =) och det där med 35 månader skrev jag för fredrik sa det o jag tyckte det lät så kul! brukar själv bara säga 2 år o 11 månader osv, inte 35 mån =) hehe...
var det idag för två år sen som ni blev tillsammans då? ska ni fira ?
kram

2007-05-31 @ 14:28:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

aaa mys =) vi har vår treårs-dag 25 juni, så då firar vi årsdag i samma månad! kanske blir bröllopsdag i samma månad med=)?
vi ska nog ta en sista minuten i sommar! ska passa på o spana in arlanda kapellet då med!
varför äter du mkt på jobbet?
kram!

2007-05-31 @ 16:00:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: ulrika

Grattis..usch nu saknar jag min kille som är utomlands..

2007-05-31 @ 16:04:25
URL: http://colorelle.blogg.se
Postat av: Amina

lycka till med honom! :)

2007-05-31 @ 17:23:18
URL: http://amiinas.blogg.se
Postat av: Din älskling

Denna dag, för 2 år sedan förändrade resten av mitt liv...jag mötte dig...flickan jag drömt om men ej trott fanns på riktigt. Oj vad fel jag hade, du är den mest underbara fantastiska sexiga snälla...kort å gott du har allt!!!
Pirret i magen när jag satt i smurfen påväg till dejten var bara början på mitt pirripirr...fattar du hur mycket det pirrar i mig när jag är med dig ålängtar efter dig?
Sedan blev det DU å JAG...men man fick också världens bästa bebis på köpet...NEMO...han var ju liten då och var inte så jätte förtjust i mig. Vem är den den mannen som tar min mamma? Men efter min "korta" spanien resa blev han mer nyfiken och började med sitt eget lilla sätt tvätta mitt ansikte.
2år...2underbara år har du gett mig...ge mig resten av ditt liv tilsammans med mig å jag lovar vara dig trogen och ge dig allt du drömmer om att få uppleva.
LOVE U FOREVER!!!!

2007-05-31 @ 18:14:30
Postat av: ulrika

Han kommer hem på lördag..men det är ensamt utan honom.

2007-05-31 @ 19:06:12
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin