Intervall träning - Spinning


Publicerat den: 2007-05-23 [19:35:02]

image171

Puuuh nu så är träningen över och det känns i kroppen må jag säga.
Spinningen idag gick ut på Intervall träning och det tar på kroppen en massa, men på ett underbart sätt.
På lördag är det dock dags för det sista 2 timmars passet - lågintensitet som tydligen ska vara den bästa träningsformen för kroppen. Ser en fram emot passet iaf och jag laddar laddar :)
Nu har man iaf pratat med min älskade far-mor och vi har räknat ner dagarna till 3 veckor och 2 dagar - yes!!!

På listan står för tillfället:

- Rasta vovvso.
- Göra en stoooor sallad, med linsröra, avvocado och kräftstjärtar.
- Dricka kallt vitt vin på balkongen.
- Förhoppningsvis- chatta med min underbara kusin.

Kommentarer
Postat av: camilla

linsröran lät mums!

2007-05-23 @ 20:03:13
URL: http://slimmadtillmidsommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin