Min syster!!!!


Publicerat den: 2007-05-10 [01:28:34]

Jag i keps och hon i sötis toffsar:)

      image136


Inget mindre, inget mer.
Denna tjejen kan jag inte mer än älska
Denna sötnos har jag bytt blöja på.
Jag har konkat runt på henne i barnvagn.
Jag har torkat hennes tårar och hört hennes ljuvliga skratt.
Jag har fått lukta på, leka med och skratta med denna underbara tjej.
Då hon med små små händer grävde fram ören för att samla upp
summan för en kexchoklad - till mig.
Då hon med bruna ögon, aldrig någonsin kunde ljuga för mig.
Hon är. Hon är, hon är. . .
 . . .
Jag har fått uppleva tiden då godis var hennes vardagliga hobby.
Då tankar om mig var något hon strävande efter att efterlikna.
Denna underbara tjej.
Denna tjejen som jag inte mer eller mindre kan kalla  MIN.
Hon kommer att förbli som min syster.
Jag har i ALLA samanhang kallat denna underbara människa för MIN. Min sk syster.
och så kommer det att förbli.
no more, no less. . .
Bråk, tjafs, tårar och skratt. . .
inget kan få oss isär.
Älskar dig gumman.
Now and for ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin