Nedräkningen är igång.


Publicerat den: 2007-05-16 [14:27:07]

image149
Nedräkningen är sedan länge igång.
Nedräkningen till något annat är också igång den också.
För nu vet jag med säkerhet att jag ska där ifrån. Ohhh så skönt.
Det är mycket jag kommer att sakna men det jag känner överväger allt bra. Med andra ord: Det som känns fel överväger allt fint. slut.

Kvar tills resan:
4 veckor och två dagar.

Kvar tills bye bye:
Ca 3 mån & 2 veckor.
Och en månads semester emellan + lite annat. So hang on.

But - Time goes by so slowly . . .

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha jaa jag har lite svårt för lightprodukter, de är läskiga på alla sätt o vis :D

2007-05-16 @ 17:10:06
URL: http://kortashorts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin