Skaka på det lurviga


Publicerat den: 2007-05-05 [19:40:38]

image119

Nu sitter jag och älskling och njuter av drinkar och sol på balkongen:)
Helt underbart fint har det blivit här utanför. Grönska, barn som busar, fåglar som kvittrar och lukten av försommar:)
Snart ska vi möta upp M och åka in till L & E... för att fira deras 25årsdag/inflyttningsfest:) Party party.
Till kvällen valde jag faktiskt ASOS guldiga gudinneklänning.
Nu ser jag att denna skönhet är nedsänkt - i svart. Svart är ju helt underbart!!!!
image120

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul! skönt att vara klar med utbildning o allt =) vad gör fästmannen?

det är den ringer längst ner längst till höger tror jag, med flest diamanter. Den andra, där fredriks med är med är med de tre första jag fick när jag fyllde år, de andra tre sattes i till i julas =)
Vi gjorde väl inget speciellt, det var min födelsedag så vi hade väl det bara lite mysigt så där =)

vi har varit tillsammans i 3 år nu i midsommar! Tiden går ju så himla fort!

kram

2007-05-05 @ 21:19:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: THOWE

Den där klänningen är såå fin :)

2007-05-05 @ 22:46:37
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin