Spinning i 2 timmar & Lisebergsköer


Publicerat den: 2007-05-27 [08:19:17]

image175
Godmorgon Sverige!

Jag hoppas ni där ute inte glömt av lilla mor idag, eller någon annan dag för den delen.
Själv ska jag hjälpa min kära mor i våran blomsterbutik idag och binda lite buketter :)
Har inte uppdaterat sidan denna helg pga min mage och då magen är kass så är orken åt helvete.
Kunde dock inte hålla mig från 2 timmars spinningen igår . . . och skönt som faaaan var det också, så den ångrar jag inte.
I fredags kom man i säng vid 21 tiden. Jupp - ni läste rätt, kl var runt 21 och jag sov till ca 09:40. UNDERBART!
Lördagen inleds som sagt med 2-timmars spinning och därefter en tur till Liseberg. Katastrof. . . . .
Det var otroligt mycket folk till att börja med. Kö till att komma in ca 15 min. Kö till Åkpass ca 15-20 min. Kö till åkattraktioner runt 55 min. 55 MIN . . . och med mina nerver och min mage. Glöm det.
Så vi åkte sammanlagt tre attraktioner med ett dyrt åkpass, men som tur är så räckte nerverna till den nya : Uppswinget som inte alls är sååå farlig som den ser ut, men skön som attans.
Så nästa gång rek. att FÖRST gå in och titta hur långa köerna var och SEN köpa åkpass.
Som plåster på såret så spelade jag 4 gånger och vann 2 stjärnvinster . . . medans älsklingen hade nr bredvid. . . hihih - förlåt älskling men vi ska ju dela på våra 2 kg Toblerone och 2 kg Twist :)
Nääää - nu är det kaffe som gäller och det älskar magen. NOT!!!

Btw - 2 veckor & 5 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Självklart ska jag fira min mamma idag!!
Vad häftigt att du tränade spinning i två timmar ugår!

2007-05-27 @ 08:30:03
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Älskling, vi tar Liseberg senare i sommar igen...å då åker vi mer mer mer...å vi kan hoppas att din mage mår bättre ådina nerver är bättre....jag är din för alltid!!!! Å vill att du skall vara hos oss alltid å inte borta som flög ur dig igår...usch!!
Love U forever!!!

2007-05-27 @ 10:40:50
Postat av: Lotta

Tack för titten på min blogg ;-)

2007-05-27 @ 12:42:27
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Anonym

hej vännen!
skulle gärna berätta var jag hittat den, men jag har inte en aning... tror den är från när jag googlade på wedding band eller nåt sånt =)
ok, har du stressat sönder magen?
hur går det annars med planerna för er?
kramar!

2007-05-27 @ 16:39:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

var finns ringen??
kram igen

2007-05-27 @ 18:46:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin