Top Model och lisvfarliga uppdrag


Publicerat den: 2007-05-09 [21:41:09]

Ush jag blir så trött på Top Model.
Här har vi två tjejer i en iskall bassäng.
En är frusen och måste avsluta eftersom hon drabbats av hypotermi.
Domarna förstod inte varför hon inte talat om det för de tidigare.
Men hallå. Hade hon avbrutit tidigare så hade vi som tidigare hör komentarer som:
" Men vill man vara en Top Model så får man stå ut".
Stå ut för vad?
Jag förstår mycket väl att hårklippning, träning, sminkning, hård träning, hårda utmaningar är nödvändigt. Men så fort det har att göra med hälsan så säger jag fuck off.

image133

Ohhh well - tur att man själv inte är något Top Model.

Kommentarer
Postat av: sofia v

jag tycker du e lika snygg som vilken topmodel som helst gumman :) Puss på dig!

2007-05-10 @ 22:54:39
Postat av: Anonym

Ohh men gumman, du är för go:)

2007-05-11 @ 08:29:41
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin