Att planera 2008.


Publicerat den: 2007-11-27 [22:14:07]


image778
Hej hej mina vänner.

Sängen kallar - men jag var tvungen att handla en sista sak: En personlig almanacka från:
 http://personligalmanacka.paulanders.com/
Längtat efter denna en längre tid och det var dags att slå slag i saken nu. Efter en massa velande fram och tillbaka... rosa eller vit framsida? Vit eller rosa text ?Men till sist blev det en vit kalender med rosa text :) Herr & fru (hans efternamn) . Bröllopsåret 2008. står det på framsidan. Första sidan pryds av: Mer än alla månar, stjärnor, solar & planeter älsklingen. Den 6/7-2008 kl: 15:30 i Varna Katedral.
Om två veckor väntas den dimpa ner i brevlådan.
.
.
.
 Och så var det det där med kläderna också.
Kappan och byxorna från H&M har kommit.
Kappan was underbar och byxorna satt som en säck! Men det får vara så nu...
En del kläder inhandlades från Torget också - dock får klänningen returneras imorgon...
Tycker man inte om kroppsformen i den här hemma så kommer jag aldrig att använda den heller.
så är det.

Yes box.
Nu är det sängen som gäller.
Älsklingen flörtar med Zlatan på tv.
Det gör inte jag.
Jag får försöka flörta till mig älsklingen snart...

God natt.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ohh, en sån kalender har jag funderat länge med på. Dom verkar himla bra. Jo, vi har kommit en bit på väg med arbetet. Håller på med resultatet just nu. Den ska varaklar i mitten på januari. MEn det går fort att skriva och så är vi bara två som skriver så det blir inte mycket bråk. Ha en trevlig kväll!!

2007-11-27 @ 22:54:45
URL: http://www.metrobloggen.se/mimmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin