Det finns exakt 2 måsten i detta liv.


Publicerat den: 2007-11-28 [19:27:08]


image780
Godkväll godkväll.
Bussdagen är över.
Spinningspasset även det.
Inte en av favoriterna som körde men det fungerade ändå :(
Äntligen sitter man bänkad framför tv:n och gör nada. 
Det är härligt att göra just nada. 
Ibland har jag väldigt svårt för det.
Känner mig lat och springer därför omkring och både städar och vattnar blommrona och tvättar allt som kommer i min väg. Det är inte bra. Men det blir rent och fint iaf.
Hur som. Nu gör jag exakt ingenting och försöker acceptera att man inte alltid måste.
Vi måste ingenting egentligen.
Det finns exakt två måsten i detta liv.

1. Vi måste välja.
2. Vi måste dö någon dag.

thats it. 

Vad gör ni?
Vad är era måsten?

Kommentarer
Postat av: evelina

sant så sant...

jaa du, idag har jag bara jobbat, slutade vid 22! inte så kul! me imon är sista dagen för mig o sen är jag ledig till måndag =)
jobbar du heltid?

kram

2007-11-28 @ 22:57:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin