En bra dag är det idag. Hoppas att det håller sig.


Publicerat den: 2007-11-08 [20:38:58]

image723

Goddagens mina vänner.
Dagen började bra och jag hoppas på ett bra avslut också :)
Träning och därefter var det dags för sjuksköterskan och vägning + nytt på matschemat.
Det är skönt att vi samarbetar ganska så bra och att hon inte är där för att dömma mig utan för att få mig i rätt spår igen. Om ca 2 veckor börjar sjukgymnastiken - och den ser jag verkligen fram emot!
Det som håller modet upp nu är att jag absolut inte vill se ut som ett magert skelett på våra bröllopsbilder.
Vad ska vi då visa de framtida kalvarna?

- Jaaa - detta är då mamma på sin bröllopsdag. Hon har ett tält på sig och resten ni ser är en massa ben ...
Det andra som håller mig igång är barnmorskeprog. nästa höst...
Ja. Det finns mycket i livet som vi måste kämpa för.
Gode Gud - ge mig bara styrka att kunna stå emot alla elaka tankar och mönster som fortfarande kommer att dyka upp när dagen inte är perfekt som denna har varit.
Som sagt: Det finns inga genvägar - det finns bara en väg.

Vad gör ni då mina vänner?



Kommentarer
Postat av: Maja

Ja vad ska vi säga, 30 kr?

2007-11-08 @ 20:45:08
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: evelina

det är rätt inställning gumman!!! You go!!!! Heja!!
men du kommer förstås vara världens vackraste brud hur mycket eller lite du väger eftersom glädjen och lyckan i dina ögon kommer göra dig till den vackraste =)

Det är en macbook, kolla applestore! Gillar den massor redan nu, är så van vid mac efter fredriks o nu vet jag att det aldrig mer blir pc =)

kramar!

2007-11-08 @ 21:33:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin