En dag är ändå bara en dag.


Publicerat den: 2007-11-26 [21:08:58]

image775

Godkväll mina vänner!

Nu så är måndagen över ju - det gick kanonfort.
Jag och gänget var på Kungsmässan med bussen idag och vi hade en glad och skojig dag. Härlig flöde och en massa skratt. Dock frös jag som en istapp och återanvände värmekuddar stup i kvarten. Hemskt :(
Yeh yeah. Imorgon är det dags för löning och alla stooooora räkningar. Tur att man får en slant extra.
Därefter är det spinning som gäller för min del. Denna gången har jag även med mig en träningskompis. Älsklingens bästa vänns sambo ska följa med :) Lyckades locka till mig tjejen :) Härligt att äntligen ha med mig någon som vill träna :) I love spinning!
.
.
.
Vad gör ni ikväll mina vänner?
Prison Break I gusess - eller?



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Ska hon göra något så lär hon ju slå på stort vetja;)

2007-11-26 @ 22:12:41
URL: http://goofi.blogg.se
Postat av: evelina

hihi vilken söt bild =)

varför får du en slant extra? trevlit hur som =)

hur sessan tar det med koppel? hon är som en liten hund hon, traskar på så glatt så =) hihi

sov gott vännen!

kramar

2007-11-26 @ 22:47:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin