En kusin rikare :)


Publicerat den: 2007-11-02 [22:07:16]

Jag är sååå lycklig just nu - Jag ska nämligen få en ny liten snutte kusin.
Min faster är gravid i tredje månaden och vi är mer än glada för hennes skull.
Det förtjänar hon och denna lilla/e bäbis  ska bli mer än bortskämd av oss - iaf från moi :)
Pollarn & Pyret nästa eller vad säger ni???!!!
JAG ÄR HAPPY SOM BARA FÅ :)  Och otroligt få.
Min faster får så otroligt fina och bra barn :)
Hennes åkomma är det närmaste som jag komma så att jag kommer att vara en av de stoltaste kusinarna :)
Min finaste kusin bland annat. Så ni förstå ja....
Jag älskar min kusin Antonia mer än mycket på denna jord.
Spelar ingen roll vad jag har för vänner eller syskon.
Hon är och kommer att förbli mit NR 1!!!!
Det kommer att vara lite omständigt att vara nästan 18 och ha ett litet syskon - men det kommer att gå alla tiders och hon kommer att vara mer än stolt kan jag lova.
Antonia - det är härligt att ha ett syskon när man är själv i denna värld kan jag lova!!!
Min kusin Antoni är ju mitt allt i släkt som kommer att komma i vägen så jag är väldigt rörd för tillfället....

image683


Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad roligt! grattis till lilla kusinen =) bebisar är GLÄDJE =)
kram

2007-11-02 @ 22:21:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

vad SÖT du är =)
Haha tror vi skrev kommentarer samtidigt till varandra =)
Ta hand om dig gumman!
kram

2007-11-02 @ 22:23:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Vad kul,grattis

2007-11-02 @ 22:42:03
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin