Fin fina rum i Stenungsbaden.


Publicerat den: 2007-11-19 [22:17:50]

Stenungsbaden var kanon.
Över 100 per som följde. Fredagen inledes med föreläsning och därefter fick alla "lag" presentera sig själva.
Komponentlab, akutlab, vi på Droppen osv. Intressant. Roligt. En massa skratt :)
Kl: 17 blev vi släppta och då passade jag och en tjej på att ta något glas vin på mitt rum.
Mellan18- 20 tiden var det dags för drinkar i baren och därefter en god middag med lite mera vin :)
Dans, skratt och choklad följde därefter.
Lördagen bestod av föreläsning med Torbjörn Nilsson.
Han var en great föreläsare :)
.
.
.

Älsklingen och jag hade lite gäster i lördags.
Sängen besöktes vid 03 tiden på söndag morgon.


image752


Jätte fräscha rum. Stor säng - bara älsklingen som fattades.
Gullan var med mig iaf. [den gula kycklingen på sängen].




image754

Balkong hade jag också. Ingen annan hade en :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Ser snyggt och trendigt ut :-)

2007-11-19 @ 23:12:29
URL: http://suntliv.blogg.se
Postat av: Angel

Jättefint rum,lyllos dig

2007-11-20 @ 14:02:51
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: evelina

fint rum, det gör ju mkt =)

tjaa, jag har insett lite att jag nog vill gå uppför altargången med min blivande och ut som man och fru... bli ju inte så på arlanda.. men tyvärr verkar det inte gå att vigas på en onsdag i pitekyrkan... vill ju ha den 9e o inte helgen innan/efter =( suck!

Ni hade inga problem att få på en söndag?

kramar!

2007-11-20 @ 14:38:57
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin