Första snön och första glöggen.


Publicerat den: 2007-11-13 [20:11:10]

Älsklingen och jag har ätit.
Efter träningen är man hungrig och då ska man lyssna på kroppens signaler.
Försöker för tillfället känna efter om jag jag är hungrig eller inte. Många gånger käner jag ingenting - men jag märker när jag börjar att dåsa bort och det börjar att svartna för ögonen.
Det är viktigt att kunna känna hunger och mättnad. Och det är underbart när jag äntligen börjar förstå mig på kroppens signaler igen.
Och eftersom jag skulle ha kyckling i min vardag under tre gånger denna veckan så fick det bli det ikväll igen.
30 g kyckling - men bättre 30 g än inga gram alls. Eller hur?

Vad pysslar ni med idag då?

Älsklingen och jag ska iaf. dricka vinterns första glögg ikväll :) Det snöade i Göteborg i morse :)

image739

Kommentarer
Postat av: evelina

usch du får inte träna så mkt o äta så lite! men som du säger, 30 gram är bättre än inget =)
skönt att du märker lite skillnad mot det bättre, du måste försöka bli frisk tills bröllopet så du kan njuta till fullo av ER dag!

kramar

2007-11-13 @ 21:16:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Vad mysigt gumman,jo visst snöa det men bara liiite tihih ha en mysig kväll nu

2007-11-13 @ 21:33:00
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin