Ibland har man tur i oturen.


Publicerat den: 2007-11-05 [21:58:27]

image708
För något år sedan fick jag fast arbete på Unga Vuxna här i gbg.
Tur att jag lyssnade på mina närmaste och inte tog det.
Visst verkar det tufftoch slitsamt?:
Och jag tror nog att det kan verka mycket påfrestande för en ung person som har lätt för att ta åt sig.
När jag kommer på sådana saker så är jag mer än nöjd med min lön och mitt underbara arbete.
Jag beundrar alla som kan jobba inom psyk.



Källa: http://www.aftonbladet.se/stockholm/article1166823.ab

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är Unga Vuxna?
Hon är en birma, men visst är dom lika..kan knappt se skillnaden faktiskt.
Vi skulle flyttat utomlands ett tag, min sambo hade fått en reseledartjänst men det strulade med boende och en del andra saker så vi stannade i Sverige.

2007-11-05 @ 22:15:58
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin