Inköpt från IKEA.


Publicerat den: 2007-11-25 [16:44:48]

image769

Mätta och belåtna småsov älsklingen och jag i soffan. Underbar är den lediga tiden - när man bara kan göra absolut nothing utan att skämmas. Och eftersom jag måste lära mig att varva ner och inte alltid vara på högvarv så var ju detta en perfekt dag.

Vi hoppade bion och ist. shoppade på IKEA.

♥En ny snygg tv bänk till vardagsrummet.
[den gammla sätter vi in i tredje rummet och inreder den lite mer.]
♥En massa rosa rosenblad till borden på bröllopsfesten.
♥Ljus och ljusbehållare. (obligatorisk där ifrån).
♥Gardiner.
♥Extra bädd till människor som vill krascha här.

Snart blir det ett skönt bad och en massa tända ljus.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: evelina

åh jag vill med shoppa!! ikea är ju bara så kul att strosa runt i =)

nej det är "vanliga" glasögon, jag ser dåligt på långt håll! har du bra syn?

kram!

2007-11-25 @ 16:54:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin