Mina två världar.


Publicerat den: 2007-11-22 [21:48:34]


image761

Idag mina vänner så orkar jag inte blogga. Jag orkar inte så mycket och har därför ist. jobbat som en tok...
Ibland är det bra att fokusera på annat -tankarna får vara i fred då... ett tag iaf.
Hur som. Dagen började med ett möte med sjukgymnasten - vilket gick bra.
Därefter var det ssk som gällde och det var mindre lyckat dag. Jag låter resten vara i fred. Vill och orkar inte fundera på det så mycket just nu - men kort och gott så är det som att slitas mellan två olika världar. 
Sorry för detta torra inlägg.
Men take it or leave it.

Imorgon kommer ett happy inlägg.

Peace.

Kommentarer
Postat av: evelina

tänker på dig gumman o försöker stötta dig på något andlligt plan eller så =)

min dag har varit bra, en perfekt ledig dag faktiskt! tror jag nästan lyckades varva ner ordentligt, synd det är jobb igen imon bara =)

jag har med bara varit på en enda konsert, lily allens, så jag tycker inte det är konstigt haha =)

MASSOR med kramar!

2007-11-22 @ 21:58:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sara

Tack vilken underbar kommentar=)

Det hela började för lite mer än ett år sedan, jag la ner honom i sommras så det har gått ett tag.

Mår inte så dåligt över det nu, men ibland poppar det upp å nu är det mest ilska, jag vill skada honom lika mycket liksom=) Det känns som ett blåmärke syns mer än ett ärr på hjärtat, men det tar nog längre tid att läka ett ärr på hjärtat..

Men han är inte värd att ens tänka på..
Stor kram tillbaka=)

2007-11-22 @ 22:11:47
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Sara

Varje gång jag drog mig undan var han där å tigde å bad å lovade att aldrig ljuga eller
vara elak igen..men det funka bara några dagar?Han var som snällast när jag var hård å elak, så konstig människa?känns bra att inte ha något mer med han att göra..tror att han kommer vara ensam om han inte ändrar sitt sätt..
Kjam

2007-11-22 @ 22:33:02
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Angel

Ta hand om dig gumman,oroa dig inte över bloggen

2007-11-22 @ 23:22:46
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin