Mina vänner - livet är mer....


Publicerat den: 2007-11-02 [22:28:05]

Veckans delmål:
♥Av sjuksköterskan: Kunna äta 1-2 brödskivor valfri bröd. ( jag har valt ett med de minsta kalorierna - men just för tillfället så passar det okey. Lite senare ska jag utöka det - för att jag vill det och behöver det och för att det är gott).
♥Av mig själv: Nötter. Och det funkar alla tiders.
♥Jag är INTE slavisk under tränings schemat - men måste bli ärlig i hur mycket jag tränar framför mina närmsta. Och i verkligheten så tränar jag mer än de tror. Detta är det närmaste ärlig som jag kan komma för tillfället.

Mina Nono är:
♥Mackor i mängder.
♥Ingen träning alls.

Jag går med på vad som men att skippa träningen är inget allternativ och att 'ta mackor i mängder är inte heller ett allternativ. Jag har aldrig frossat i bröd och kommer aldrig att göra det.
Jag vill bara tillbaka till tiden då pasta med grönskaer var mitt häslomål.
Och inte att pasta räknas som mitt värsta fiende och grönsaker som mitt huvudmål.

Hoppas ni alla söta troll har det okey där ute.
Och kom ihåg:

Dansa som om ingen ser dig,
älska som om du aldrig har blivit sårad förut,
sjung som om ingen kan höra dig,
lev som om himlen fanns på jorden

- OKÄND -


Kommentarer
Postat av: Angel

Bra med såna listor,lycka till gumman.Kram

2007-11-02 @ 22:42:59
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: evelina

usch blir så ledsen att läsa att det är jobbigt för dig att äta en så simpel sak som bröd!
Hoppas du tar åt dig av dina egna ord för du är verkligen vacker och underbar! Hoppas verkligen du kommer tillbaka till ditt gamla tänk angående mat och allt det... Försök att inte träna för mkt, i alla fall inte mer förbränning för det behöver du INTE =)!

Stor kram, sov gott!

2007-11-02 @ 22:50:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin