Någonting bättre är redan på väg...


Publicerat den: 2007-11-10 [09:12:15]

image728Godmorgon mina vänner. Älsklingen och jag är redan uppe och jag tackar Gudarna att jag inte följde med vidare igår. After Work med tjejerna från jobbet blev det - men jag valde att åka hem med älsklingen för att äta ordentligt :)
Idag mår vi bra och ska snart handla inför svärfars ankomst. Kommer att bli trevligt att träffa de lite senare :)
.
.
.

Morgonen började inte så där jätte bra tankemässigt och spegeln blev min morgonkompis.
Men ist. för alla mina rutiner tog jag fram alla kläder i storlek 32 (size 0) och så fick älsklingen klippa sönder de....
Nu kommer jag aldrig mera gå i sådana små kläder. Det är ju för fan barnstorlek...
Och ist för att sitta här och älta och tänka negativa tankar så ska jag följa med älsklingen för att handla och därefter tänkte jag bänka mig i soffan igen och läsa en bok som jag fick av best vännen: Någonting bättre är redan på väg av Maria Scherer. Den är iaf. kanon hittills.

...lite senare kommer lite fina ord ifrån den...

Kommentarer
Postat av: Maja

Jo, tack. Det är väl sådär, jag hankar på. Men har svårt att ta mig tillbaka till där jag var för några dagar sedan. Ärligt talat känns nog det mesta mer hopplöst än nånsin. Hur mår du själv?

2007-11-10 @ 09:53:30
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Angel

Oj ussh,siza 0 nä gumman hoppas verkligen du blir frisk. Hoppas du får en underbar dag så här när solen skiner =)

2007-11-10 @ 09:54:49
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: HELLO MOMMY

har han varit med i Dallas?

va ? det kommer inte jag ihåg..
vem spelar han där?

2007-11-10 @ 11:11:53
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Sandee

Såg förresten att din älskling vunnit en signerad kokbok av Glenn Ströberg, va fräckt hoppas det är många goda recept. Trevlig lördag min vän.
Kram

2007-11-10 @ 11:14:14
URL: http://sandee.blogg.se
Postat av: Maja

Nej det är verkligen synd om henne. Hon får ju ingen chans. Jag vet själv hur mycket jag velat vara ensam och hon ska vara i kamerors blixtar hela tiden. Stackare... Jag vet faktiskt inte... allt känns så hopplöst och ingen hjälp får jag heller. Jag försöker och försöker, men jag vet inte hur... Men hur mår du? Har du verkligen varit så liten? Jag hade också såna problem förut och tankarna sitter fortfarande kvar.

2007-11-10 @ 12:22:02
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin